Jak zwiększyć efektywność swojej pracy.

How to increase my productivity at work

Co zrobić, aby nasza praca była efektywna?

Jak zwiększyć efektywność swojej pracy?

Przeczytaj o tym jak nasza przestrzeń wpływa na stan naszego umysłu. 

 

Masz problem ze skupieniem się na zadaniu, które masz wykonać ?

Coś Cię stale rozprasza i nie możesz poświęcić się w całości swojej pracy ?

 

MOJA WSKAZÓWKA:

Zorganizuj swoje biurko !

 

Dobrze zorganizowane biurko zwiększa efektywność naszej pracy.
Kiedy nie pamiętasz już jak wygląda Twoje biurko bo całe jest pokryte kartkami, karteczkami, stertami dokumentów i innych „potrzebnych” rzeczy, pojawia się problem.

 

Jak możesz skupić się na wykonaniu zadania kiedy cały czas czegoś szukasz?

„Gdzie jest ta kartka, którą położyłam/em tydzień temu?” ,
„Gdzie jest jakiś piszący długopis?” ,
„Jestem już spóźniona/ny i jak zwykle nie mogę znaleźć tej kartki z numerem telefonu”

Jak zwiększyć efektywność swojej pracy? Odpowiedzią jest zorganizowane biurko.

 

jak zwiększyć efektywność swojej pracy

jak zwiększyć efektywność swojej pracy

Zdjęcie: Pixabay

Jeśli zorganizujesz swoje biurko i pozbędziesz się zbędnych przedmiotów Twoja praca zacznie przebiegać znacznie szybciej. Przestaniesz marnować swój cenny czas na szukanie a zajmiesz się wykonaniem zadania. Nic nie będzie rozpraszać Twojej uwagi.

 

Jeszcze dziś sprzątnij swoje biurko i oczyść je z niepotrzebnych rzeczy a zauważysz różnicę 🙂

 

Emilia 🙂

 

Dołącz do blogowej grupy 🙂

 

RelatedPost